نفرات برگزیده بخش دانش آموزی جشنواره ملی صنایع خلاق فرهنگی عالم آل محمد(ص) در آیین اختتامیه این جشنواره که صبح امروز نهم اسفندماه در سالن اجتماعات دبیرستان علوم و معارف اسلامی امام رضا(ع) برگزار شد، مورد تقدیر قرار گرفتند.

۱۳۶ اثر در بخش دانش‌آموزی جشنواره ملی صنایع خلاق فرهنگی عالم آل محمد(ص) داوری شد

محمد سهرابی دبیر بخش دانش آموزی جشنواره صنایع خلاق فرهنگی عالم آل محمد(ص) در گفت‌وگو با آستان نیوز، درخصوص کم و کیف داوری آثار این بخش ابراز کرد: پژوهش‌سرای امام رضا(ع) به عنوان دبیرخانه بخش دانش آموزی این جشنواره در ۴ محور ادبی، محتوای رسانه‌ای و فضای مجازی، فیلم کوتاه و پادکست و نیز هنرهای تصویری و تجسمی با موضوع «امام رضا(ع)؛ معرفت و زیارت» پذیرای آثار هنرمندان نوجوان از سراسر کشور بود. 

وی افزود: پیش رویداد بخش دانش آموزی، تابستان امسال به صورت مجازی در سطح استان خراسان رضوی برگزار شد و آثار دانش آموزان دریافت شد. اما سایر شرکت‎کنندگان از طریق سامانه جشنواره ثبت نام کردند. در مرحله نخست داوری‌ها، ۱۶۴ اثر مورد پایش و ارزیابی مقدماتی قرار گرفتند و ۱۳۶ اثر از این بین انتخاب و به مرحله دوم راه پیدا کردند. پس از داوری این تعداد نیز ۱۴ اثر انتخاب شد و در نهایت ۲ اثر منتخب اعلام شد و در آیین اختتامیه مورد تقدیر قرار گرفتند و یک اثر نیز شایسته تقدیر شناخته شد. 

گفتنی است، در حاشیه آیین اختتامیه جشنواره ملی صنایع خلاق فرهنگی عالم آل محمد(ص)، نمایشگاهی از آثار برگزیده دایر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.